علت سیاه و آبی کبودی در بازوی بعد از دیالیز و چگونه به مقابله با آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علت سیاه و آبی کبودی در بازوی بعد از دیالیز و چگونه به مقابله با آن

کبودی سیاه و آبی در دست بعد از دیالیز است که اغلب در میان افرادی که فقط آن را شروع رخ داده است. آنها همیشه گیج و می خواهند بدانند که دلایل. پس چه باعث کبودی سیاه و سفید و آبی در دست بعد از دیالیز و چگونگی مقابله با آن؟

چه باعث کبودی سیاه و سفید و آبی در دست بعد از دیالیز؟

در واقع، این است که به نام "دمیدن" فیستول خود را. این اتفاق می افتد زمانی که سوزن (که بسیار تیز) هل حق را از طریق دیوار فیستول به طوری که خون از دستگاه پمپ به طور مستقیم به گوشت و ماهیچه های اطراف فیستول خود را. ناشران ضربه دردناک هستند، آنها به طرز چشمگیری زشت هستند و کبودی گسترده چند هفته طول می کشد تا بدن شما خون پراکندگی.

ناشران ضربه می تواند در روزهای اولیه در زندگی یک فیستول مشترک، به دلیل دیوار فیستول بسیار نرم و جدید می باشد. حتی یک جنبش بازوی کوچک یا قرار دادن سوزن کمی بیش از حد شور و نشاط در طول رگ آن را انجام خواهد داد.

چگونه به مقابله با کبودی سیاه و سفید و آبی در دست بعد از دیالیز؟

یخ یا گرما شاید در برخی از راه مفید است، اما آنها می توانند این مشکل را حل نمی کند. در واقع، زمانی که مردم از شر دیالیز استفاده می شود، نرخ ابتلا به کبودی سیاه و سفید و آبی کاهش خواهد شد. اما اگر شما می خواهید برای حل این مشکل کاملا، شما نیاز به درخواست کمک از دیگر درمان. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوع درمان درمانی در درمان بیماری های کلیوی، آن را نیز می تواند کمک به کاهش عوارض جانبی دیالیز. علاوه بر این، می تواند کمک به مردم برای کاهش بار دیالیز، حتی خلاص شدن از شر آن با بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، آنها می توانند اطلاعات دقیق به صورت رایگان ارائه می کنند.

سوال دیگری در مورد دیالیز و یا درمان بیماری های کلیوی، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: دیالیز، سیاه و کبود آبی در دست بعد از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: